Ajman

Administrator
  • Ilość dodanej zawartości

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

11 obserwujących

O Ajman

  1. Mozesz w jednym temacie napisać.
  2. No sorry Panowie, popełniliśmy błąd. Myślałem ze Bagieta rozmowe ze mna zrozumial, jak i sam regulamin, myliłem się. Dostal już blache na łeb za wątki fabularne z singleplayer, jego temat również znalazl sie w archiwum.
  3. Ze mna gadał. Napisałem mu ze możecie wprowadzić grupe przestępczą powiązana z grove street, np; jakis set z ulicy obok Ganton, jakis kapitan(wasz lider) kieruje kilkoma żołnierzami(wami). Nie chcemy po prostu mieć sytuacji gdzie wasza grupa jest odzwierciedleniem gangu rodziny Johnson i ich przyjaciół. Po prostu Sweet i postacie poboczne beda występować u nas podczas misji fabularnych czy tez beda oferowac uslug. Samo uniwersum zostalo stworzone, macie mocny zarys tego jak to wygląda i teraz po prostu szukacie w nim swojego miejsca. Bagieta gra po prostu jeden z setow rodzin Ballas, nie prowadzi watku głównego gangu.
  4. Wow, mówiliśmy ze nastepny temat bedzie dotyczył startu serwera.
  5. mamy na to gotowe rozwiązanie, żadnych ticketow, proszenia sie game mastera. dostaniecie na serwerze na prawde duzo swobodę, możliwość kreacji każdej postaci. na niektóre rzeczy bedziemy wrażliwi, przykładowo latanie awionetka nad los santos bez celu.
  6. bo to gra?
  7. Nie miała być, zobacz na daty stworzenia tematów.
  8. ale dziś była burza mózgów!
  9. Ktoś, coś, jakieś ciekawe modele obiektów, nowe animacje na serwerze chcecie widzieć? Propozycje dodajemy w formie screena/gifa/wideo + link do pliku.
  10. Praktycznie zakończyliśmy bugfixs po przeprowadzonych wewnętrznych beta-testach.
  11. mns 2 tygodnie moderacji, pewnie i tak nic cię to nie nauczy. nie wiem czy to syndrom polaka cebulaka czy po prostu musicie wyładować się po szkole, ale nie róbcie tego na forum. znajdźcie sobie alternatywę w postaci jakiegoś sportu, zaowocuje to z pewnością czymś więcej niż oplutym monitorem. nie będę tolerował takiego zachowania na forum, albo będziecie korzystać z niego normalnie, przestrzegając regulaminu i szanując się, albo będziecie oglądać je jak świnia niebo.
  12. Dzony poświęcił chwile swojego wolnego czasu aby napisać i przedstawić ci problem z jakim boryka się polska scena rp. Przeczytałeś, ale masz to widocznie w dupie, to wyjdź po prostu z tematu a nie zaczynasz swoje cyrki urządzać. Biegasz po tym forum i pajacujesz w każdym możliwym temacie. Miesiąc moderacji może nauczy cię korzystać z forum.
  13. Następny temat będzie już dotyczył startu serwera.
  14. nie wiedziałem że na polskiej scenie rp można jeszcze spotkać tak wrażliwych na słowa chłopców. tak czy siak kończymy temat i wracamy do głównego wątku, czyli przebudowy mapy.
  15. Cześć! Chcieliśmy przedstawić przed startową aktualizację dot. narkotyków na GTA-RP. Temat jest rozwinięciem wątku narkotyków z tematu Skrypt na GTA-RP, chcemy również poinformować was o wprowadzeniu systemów corners oraz crackhouses. Na samym początku chcemy pokazać wam wszystkie dostępne rodzaje narkotyków jakie będziecie mogli spotkać na serwerze, oraz profity wiążące się ze spożywaniem ich. Narkotyki Na serwerze GTA-RP będziecie mogli spotkać 5 rodzajów narkotyków, każdy z nich oferuje inny efekt wizualny oraz profit w postacie dodatkowych punktów HP. Zrezygnowaliśmy z nieprzyjemności towarzyszących spożywania narkotyków, mowa o spadku HP. W przypadku LSD, ostrzegamy przed epilepsją. Marihuana - regeneruje HP do 100 pkt. Metamfetamina - regeneruje HP do 130 pkt. Hydro(crack) - regeneruje HP do 140 pkt. Kokaina - regeneruje HP do 160 pkt. LSD - regeneruje HP do 100 pkt. System corners Po przedstawieniu efektów oraz profitów jakie oferuje każdy z narkotyków, czas przejść do głównej części tematu aktualizacji narkotykowej. Tworząc system corners celowaliśmy w prostotę, nie chcieliśmy tworzyć skomplikowanego systemu z HD efektami w postaci cukierkowego GUI. System corners jest na prawdę prosty w użytkowaniu, gracz posiadający narkotyk wchodzi w czerwony marker, wpisuje komendę /handel. Otrzymuje informację o rozpoczęciu handlu, po chwili wyskakuje mu okienko GUI gdzie wybiera narkotyk którym chce handlować. Po wyborze w przedziale czasowym od 30 sekund do 2 minut otrzymuje powiadomienie o sprzedaży narkotyku, otrzymuje odpowiednią kwotę po czym ponownie wybiera narkotyk jakim ma zamiar handlować. Korzystanie z ów systemu ma dawać przyjemność, być prostym filarem dodatkowego dochodu dla waszych postaci czy nawet grup przestępczych. Cenimy również wasz czas, dlatego zrezygnowaliśmy z pół na pół w powodzeniu przy handlu, transakcja zawsze przebiega pomyślnie. Nie chcemy aby handel był uciążliwy, nie każdy również chce czekać 30 minut aby móc sprzedać te 5 gram narkotyków. Ciekawostka jest również to, że administracja ma możliwość tworzenia dynamicznego cornera na serwerze, dodatkowo Game Masterzy mogą ingerować w ceny narkotyków na poszczególnych cornerach. Dlatego warto będzie przyłożyć się do tworzenia wątku fabularnego dot. narkomanii aby zyskać jak najlepsze ceny na swoich narożnikach. W przyszłości system corners zamierzamy rozwinąć o generowanie się botów. System crackhouse System corners to niejedyny sposób handlu narkotykami na serwerze GTA-RP, jako pierwsi wprowadzamy system crackhouse. Są to budynki w których handel narkotykami odbywa się 24/7. Aby otrzymać drzwi z typem crackhouse wystarczy zgłosić się jako członek grupy przestępczej czy wolny strzelec do Game Mastera, początkowa cena drzwi to $5.000. Po otrzymaniu drzwi, wystarczy zostawić narkotyki w schowku, a proces handlu rozpocznie się samoczynnie. Właściciel drzwi w każdej chwili może wyjąć narkotyki, bądź sprawdzić stan konta przy użyciu komendy /ch. Wpisując komendę /chkasa, gracz pobiera wszystkie pieniądze które zarobił jego crackhouse. Grupy przestępcze będą musiały pilnować swoich crackhouses, w przypadku wolnych strzelców, przyda się pomoc osób trzecich. Otóż, inni gracze będą mogli próbować okraść crackhouse z narkotyków i pieniędzy. Wystarczy wejść z bronią w użyciu do interioru, wpisać komendę /chnapad i odczekać 300 sekund. W przeciągu 300 sekund, właściciel drzwi otrzymuje informację o napadzie na jego interes. Aby nie stracić wszystkich narkotyków i utargu z ich sprzedaży, musi powstrzymać rabusi. Jeśli mu się nie uda, agresor otrzymuje cały utarg oraz narkotyki ze schowka. Napady na crackhouses są możliwe wyłącznie gdy właściciel drzwi jest online. Tak jak w wypadku cornera, Game Master ma możliwość ingerować w poszczególne ceny narkotyków.