dzony

Game Master
  • Ilość dodanej zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O dzony

  1. Roleplay polega na kreowaniu postaci, a nie na wdrożeniu realnych systemów. To ma być też między innymi zabawa, niech strzelaniny też dają trochę zabawy. Nie chcemy kopiować właściwości broni w skali 1:1 z tego jak jest w rzeczywistości. Desert Eagle nie będzie armatą, która po jednym strzale kładzie przeciwnika na łopatki -- chcemy zachować dynamizm w grze, jednocześnie dostosowując i implementując odpowiednie właściwości broni do gry, po swojemu.
  2. Tak właśnie będzie.
  3. Zmodyfikujemy odpowiednio damage broni, żeby każdy rodzaj broni miał sens w używaniu jej w innych warunkach tak jak ci napisałem wyżej. Co do nowych rodzajów broni to mamy takie plany na przyszłość i nie zaniechamy tego, ale do startu serwera nie mamy zamiaru się tym zajmować - jest dużo ważniejszych spraw do dopięcia. W każdym razie - planujemy, ale w przyszłości.
  4. Dyskutujemy cały czas nad modyfikacją zasięgu broni, jej obrażeń i tak dalej. Chcemy to zrobić w ten sposób, żeby każda broń była unikalna i nadawała się najlepiej w innym przypadku, np. jeden rodzaj broni świetny w pomieszczeniach, druga z kolei mordercza z bliska, ale kiepska na daleki dystans. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to niech śmiało podzieli się nim w tym temacie, na pewno weźmiemy te sugestie pod uwagę.
  5. Planujemy zrobić kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt (nie wiem) biznesów prowadzonych przez boty, które mogłyby być zajmowane przez graczy z organizacji przestępczych. Po zrobieniu odpowiedniego zamieszania w środku, lokal przynosiłby zysk dla gracza, bez uszczerbku dla właścicieli biznesów będących żywymi graczami. Pomyślcie ile było sytuacji na serwerach roleplay, gdzie gracz grał właściwie swoją postać i na propozycję haraczu, złożoną przez 3 dwumetrowych kolesi, zamiast się ugiąć to wynajmował zbirów z innej części miasta albo co gorsza sam łapał za broń? Chcemy umożliwić wam pozyskiwanie hajsu z haraczy, ale chcemy to zrobić dobrze, żeby to współgrało też z działaniami PD. Oczywiście pobieranie haraczu od graczy też będzie dostępne, tyle, że tak jak napisałem wyżej - czasem to jest awykonalne przy nieumiejętnym graniu postaci właściciela. Zamiast jednej możliwości chcemy dać wam dwie.
  6. Szukam maksymalnie kilku osób do gry w projekcie na South Central. Chcę stworzyć jedną z klik działających pod butem istniejącego tylko fabularnie Varrios Los Aztecas. Chodzi głównie o zbiór postaci z jednej okolicy, będących spoufalonymi poprzez wspólne interesy, wartości i region zamieszkania. Nie szukam postaci wielkich gangsterów, którzy biorą odbyt na sucho bez żadnego zająknięcia, tylko młodych, świeżych kolesi, którym ciężko się odnaleźć w otaczającym ich świecie, którzy chcą ochronić swoje rodziny i zarobić na nie. Problemem IC może być to, że na czele kliki będzie stała kobieta i z tego względu to ma być jakieś tam większe wyzwanie w półświatku przestępczym opanowanym przez mężczyzn. Nie chcę startować z dużą ekipą, jeśli wymogiem do założenia organizacji przestępczej jest 3 graczy to ja szukam obecnie dwóch chętnych. Reszta znajdzie się już po starcie serwera. Tak jak pisałem - postać ma być młoda, niedoświadczona, taka pusta karta czekająca na wypełnienie jej stron. Chcę żeby postaci biorące udział w projekcie były mozaiką różnych charakterów, w pełni spersonalizowanych, przemyślanych, z konkretną przeszłością i backgroundem. Zainteresowanych proszę o kontakt na PW z opisem postaci, można również wcielić się w jedną z postaci poniżej (Platipo lub Shorty - jeśli nie będzie chętnych, postaci te będą istniały jedynie w fabule gry). Jeśli nie uda uzbierać się wymaganej liczby graczy - całość będzie grana jako projekt IC i będzie czekała na swój czas. Nie chcę zamykać jakichkolwiek furtek i z góry ustalać w co ma się taki projekt przeistoczyć. Chcę ustalić punkt wyjściowy, a reszta wyklaruje się w grze.
  7. Następny temat z aktualizacją będzie dotyczył już startu serwera z konkretną datą. Możesz śledzić na bieżąco w dziale Informacje, @Mikes.
  8. Ciężko póki co powiedzieć. Z jednej strony na pewno nie będziemy rzucać tego na lewo i prawo, ale z drugiej strony szkoda byłoby zajebiście usunąć całkowicie możliwość wypożyczenia takiej awionetki. Pomyślimy nad tym.
  9. Taka sama sytuacja - kupujecie lokal tak jak normalnie. Jeśli organizacja i jej pomysł na grę są ciekawe, to nikt nie będzie Wam utrudniał kupna lokalu windując cenę. Nie martwcie się o to, każdy dostanie miejsce do gry, z nami można się po ludzku dogadać.
  10. Chcemy zorganizować to w inny sposób. Nikt nie będzie dostawał żadnych drzwi organizacyjnych, które robią z jednego z budynków bazę albo jakieś HQ gangu, to bez sensu. Chcemy, żeby rozgrywka toczyła się na terenie całej dzielnicy/powierzchni, na której przesiaduje dana organizacja przestępcza. Ceny domów są odpowiednio niskie, żeby każdy gracz mógł kupić sobie lokum - rozgrywka docelowo ma toczyć się na terenie całej dzielnicy. Jeśli chodzi o nadawanie danym drzwiom poszczególnych uprawnień, do zamawiania itd. - wtedy organizacja wybiera sobie jedne z wielu drzwi (czyli jedno z wielu mieszkań, docelowo mieszkanie postaci, która wedle ułożenia gangu ma kontakt z dostępem do broni czy narkotyków. Niekoniecznie mieszkanie lidera organizacji - wasza wola). W ten sposób na dzielnicy może powstać kilka ważniejszych mieszkań (z tego względu, że IC mieszka tam osoba z dostępem do konkretnych dóbr) zamiast jednego domu, który będzie pełnił rolę superfortecy, 'bo jak te drzwi stracimy to mamy przejebane, stracimy broń i wszystkie narkotyki'. Co wy na takie rozwiązanie?
  11. Przypominamy, że rozgrywka na serwerze osadzona jest w latach 90. XX wieku i akceptowane będą tylko te organizacje, które będą do lat 90. się dopasowywały. Wszelkie nowoczesne twory będą odrzucane i usuwane.
  12. Temat GHOST TOWN został wyrzucony ze względu na brak najmniejszych chęci autora do zapoznania się z informacjami dotyczącymi rozgrywki na serwerze.
  13. tak średnio to wygląda, bardziej kojarzy mi się taki system z zajmowaniem terytoriów znanym nam z innych serwerów niż z pobieraniem haraczu. ale dzięki za pomysł. liczymy na więcej pomysłów, sami też dyskutujemy nad tym w gronie gamemasterów. może uda się wspólnymi siłami wymyślić coś fajnego.
  14. Dziś ciężko rozróżnić to czy ktoś w internecie trolluje, rzuca żartem czy jest o krok o naplucia mi w avatar. Nikt nie mówi, że zamierzamy zrobić tu jakiś obóz koncentracyjny jak możliwie na innych serwerach (nie wiem, nie orientuję się w sytuacji, bazuję na twoim poście plowa), ale koniec końców na forum trzeba włożyć sobie przynajmniej wierzchołek kija w dupę. Starsi gracze rozumieją tę nowomowę, celowe pisanie jak gimbus i tak dalej, ale dla nowych graczy takie coś wydaje się być po prostu pajacerką albo naśmiewaniem się z nich. Nowi gracze nie rozumieją często ironii i w tym cały problem. Jeszcze raz powtarzam - nie wymagany od nikogo ubierania koszuli z bierzmowania, żeby napisać post na forum, nie każemy pisać z wielkich liter ani inne takie głupoty. Zachowujcie się swobodnie, ale przyjaźnie dla innych.
  15. tu już nie chodzi nawet o poświęcenie wolnego czasu. biorąc udział w projekcie takim czy innym, jako ekipa chcemy zrobić coś fajnego, porządnego. coś, co będzie miało ręce i nogi i będzie funkcjonować. serwer jest na tyle specyficzny, że jest szansa stworzenia naprawdę fajnej platformy do gry, zachęcając zarówno ogranych gości jak i nowe osoby. wiadomo, że część graczy będzie miała w piździe jakiekolwiek prośby i apele do nich kierowane, ale może znajdźcie się przynajmniej garstka tych, którzy zrobią tą tytaniczną robotę i pomogą w jakiś sposób nowym graczom (i nam przy okazji) albo przynajmniej przestaną na nich srać jak gołębie na trzepak pod blokiem